mandag 14. april 2014

homemade egg

Jeg liker å lage/dekorere egg, men jeg har som regel laget til messa og solgt dem.
Mine barn og hund har i alle år dratt med besteforeldene på hytta, så da har dem fått egg av dem ( det holder med godteri)

siden min datter jobber påsken i år, ble hun hjemme og det samme med hundene.
hadde lyst å lage egg til alle....liker dekoreringen.


et til mannen, et til datteren og 1 til hver av hundene.
er ikke så begeistret for de ferdige dekorerte eggene, så jeg maler dem i en egnet farge, og dekorer med navn og litt div.

Liker heller ikke at dem ligger rundt om, så jeg ville legge dem i et reir.


nå ligger dem på vent, men vet at mannen har vært og snoket.
liker at dem passer inn i interiøret, for jeg er ikke spesielt glad i gult eller påskepynt.

GOD PÅSKE!!!

klem tone




12 kommentarer:

  1. Disse eggene er helt klart mye kulere enn de i
    glorete farger som man får kjøpt. Dessuten utrolig kjekt
    å ha navn på, da behøver man ikke plyndre hverandres
    egg. He he. Så selvgjort er velgjort.
    Påskeklem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så koselige egg du lager! Ha en god påske!

    SvarSlett
  3. Du altså!
    SÅ flott det var å legge dem slik sammen;)
    Kjempefine egg og koselig at alle får!
    Du er superkreativ som alltid!
    Her er litt gult men selvsagt rosa sammen med......hi,hi.
    Kos deg i dagene som kommer og riktig god påske om vi ikke "sees" !

    Påskeklem på deg.

    SvarSlett
  4. Så koselig å pynte med egg:)ikkje mykje påskepynt her,men gule tulipaner har eg Hihi!
    God påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. nydelige egg
    liker god du samler i sånn i grupper
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Så fine! Du er så flink Tone! Når våre fine fine påskeegg en dag går istykker så vil jeg også prøve meg på dette. Håper du legger ut litt tips også :)

    Ønsker deg en riktig god påske!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så flotte disse var da - du er kreativ :-)
    God påske til deg og dine.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  8. Så flotte! Flink du er :) jeg har kommet så langt at jeg har malt noen bare jeg, ikke gjort noe mer :P stilig potte på den blomsten også! :D

    SvarSlett
  9. hei
    fine egg! gøy å lage noe selv, ja!
    ønsker deg og dine en riktig god påske.
    nyt dagene.
    vi venter på sol og varme....

    klem TOVE

    SvarSlett
  10. Nydelige egg og så flott glans det er på de :) sånne kunne jeg gjerne dekorert med. Og du, tusen takk for alltid så koselige kommentarer både på bloggen og på face !

    Ønsker deg fine påskedager - og i morgen kommer sola :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  11. Ååå de var tøffe Tone!!!!!
    Så personlige og i tillegg matcher de interiøret!!så gøy,og jeg tenker du og datteren hadde N kosestund da dere drev på :)
    Imponert over at hunden også får egg...det gjør ikke mine men litt ekstra påskegodt blir det nok!
    Men den ene hunden har faktisk knabbet et av ungenes egg allerede,så det spørs om hanegentlig ville ha et selv???
    FortsattGod Påske!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  12. Flotte egg som virkelig glir fint inn hos deg.
    I år har jeg ikke dekorert egg. Ikke har jeg
    vært på loftet å hentet de jeg har fra før av heller.
    Så i år er det blomster som dominerer påskepynten her.
    ha ei fortsatt god påskehelg :)

    SvarSlett